Behandelingen bij de fysiotherapeut in Oud-Beijerland

Bij Fysiotherapiepraktijk De Boogerd wordt u altijd één op één behandeld.  Shockwavetherapie wordt altjid in combinatie met reguliere fysiotherapie gegeven en de  geringe extra  kosten hiervoor zijn voor eigen rekening en worden  dus niet vergoed door de zorgverzekeraar. Shockwave is een zelfstandige behandelvorm en uiterst innovatief.Shockwave is geen fysiotherapie en wordt in combinatie en/of als aanvulling op fysiotherapie  gegeven.Shockwave is 'therapy of first choice"

Waarvoor gaat u naar de fysiotherapeut?

Shockwave biedt bij verschillende lichamelijke klachten uitkomst. U kunt in mijn praktijk terecht met de volgende indicaties:

• hielspoorklachten , hielpijn.
  • tenniselleboog en golferselleboog
  • jumpersknee (geïrriteerde knieschijfpees)
  • achillespeesklachten, aanhechting/midden.
  • slijmbeursontsteking van heup en schouder
  • lage rugklachten bij SI- gewricht
  • triggerpoints
  • verkalkingen in pezen en spieren
  • shin splint.
  • Osgood-Schlatter. .

Blijf niet doorlopen met uw klachten. Ga met de fysiotherapeut aan de slag voor een verlichting van de pijn en een spoedig herstel.

Fysiotherapiepraktijk De Boogerd;

Kosten.

Fysiotherapie wordt alleen nog vanuit de aanvullende verzekering  vergoed. Informeer bij uw zorgverzekeraar of u in aanmerking komt voor een vergoeding voor fysio. Als u dus aanvullend verzekerd bent wordt fysiotherapie vergoed. Ondergaat u shockwave-therapie? Dan zijn de extra kosten voor deze methode altijd voor eigen rekening. Shockwave is een zelfstandige behandelvorm. Shockwave is geen fysiotherapie en kan als zodanig niet gedeclareerd worden bij uw zorgverzekeraar . Shockwave wordt altijd aanvullend aan de fysiotherapie  gegeven. Ondanks de uiterst goede resultaten vergoeden de meeste verzekeraars shockwave  niet . De  geringe extra  kosten bedragen € 20,- per behandeling. De feitelijke kosten bedragen aanmerkelijk meer ! Doorgaans zijn 4 tot 8 shockwave-behandelingen voldoende. Binnen dit aantal is de resultaatscore circa 90% afhankelijk van de aandoening .

prijslijst behandelingen particulier:(onverzekerd)

fysiotherapie  32,50